Alla inlägg den 7 december 2012

Av Agnes - 7 december 2012 22:37

Förlåt för dåligt skrivande, antar att jag tröttnade efter att ha skrivit så mycket ett tag... När jag sen tog ett par dagars paus var det svårt att komma in i rutin igen.


Den här veckan har jag ägnat åt att vara trött. Först var det helgen, och även om den var lugn så var jag inte ensam mer än ett par timmar så var ganska trött på måndagen. Sen på tisdagen åkte vi till Kiruna på studiebesök för att spana in ett kontrollrum till gruvan, elva timmars resande för ett fyra timmar långt studiebesök, plus en massa nya intryck och saker att försöka behålla i huvudet gjorde att jag var mer eller mindre död på onsdagen. Sen har jag stressat med hemuppgifter och labbar som ska in i början på nästa vecka och som jag kommer vara tvungen att ägna hela helgen åt och nu ikväll har jag jobbat i café.


Dagens höjdpunkt: Blev klara tidigt i café eftersom vi i stort sett inte hade något att göra förutom att öppna ölflaskor. Det betyder att jag får en lugn kväll att ägna åt att kolla ikapp på lite serier som jag missat i veckan och ladda upp inför en tidig morgon med plugg.


Dagens lågpunkt: Brände fingret på het ånga när jag lagade mat. Nu är det rött och skrynkligt och gör ont så fort det kommer i kontakt med hetta eller egentligen någonting överhuvudtaget. Bara för att jag inte hade gjort mig illa på länge...


Rörigt inlägg? Javisst!

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards