Direktlänk till inlägg 14 december 2012

Merry F**king Christmas =D

Av Agnes - 14 december 2012 18:29

Idag har jag varit på superhumör! Sådär så att man inte riktigt kan sitta still och bara vill sjunga med högt så fort man hör någon bra låt (eller dålig för den skull, idag är jag inte särskilt kräsen). Sånt humör som nästan ingenting kan rubba, inte ens en jobbig kontrollskrivning eller en stökig lägenhet i behov av städning. Julmusiken har spelats för fullt och nu är jag redo för en julig filmkväll med julmust, pepparkakor, saffransbullar och skumtomtar =D


Har inte skurit mig på en enda liten sak idag och tror att den här veckans skärsår har börjat läka (om jag inte nämt det har jag alltså skurit mig minst en gång om dagen hela veckan) så nu kan jag äntligen äta apelsin och diska utan plasthandskar. Jag ägde på simuleringen som bara fungerade på  första försöket! Hade räknat med att behöva sitta hela kvällen men efter en halvtimme hade jag gjort den i båda programmen utan minsta problem, ibland har man flyt.


Har världens sämsta låt på hjärnan (tack för den...) men idag gör det inget, idag kan jag nog faktiskt räknas som freeky. Och för att förtydliga, alla andra dagar är jag fullt normal! =)

Die Antwoord – I Fink U Freeky


Dagens höjdpunkt: Jag vet inte, jag har bott uppe i min egen lilla värld hela dagen idag. Möjligtvis alla de luddiga vita molnen som finns här uppe som påminner väldigt mycket om stora snöhögar (som jag bara vill hoppa i) och suddar bort allt annat.


Dagens lågpunkt: Glöm det! I min värld finns inga lågpunkter.



Ytterligare ett litet förtydligande, jag har INTE ätit eller druckit några mystiska substanser idag ;P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Agnes - 24 juni 2022 07:58

Vi kör en liten sammanfattning av våren med lite bilduppdateringar! Och vi börjar med påsk. Vi var ett litet gäng som stannade i Luleå under påsken och självklart var vi tvungna att ha tårta. Jag och Alex fixade pynt, av någon anledning var folk lite...

Av Agnes - 12 april 2022 20:14


Kände att det var dags för ett inlägg igen. Veckorna rullar på och jag har redan hunnit ha två veckors praktik. Jag ska vara 8 veckor på Lumire. Än så länge är det mycket information men väldigt intressant. Jag har ju precis läst VA-kurs och nu kan m...

Av Agnes - 24 januari 2022 09:51


Han vet att han egentligen inte får vara på bordet men ibland har jag inte hjärta att slänga ner honom... Och heller att ha sover där än att han ligger och biter mina tår när jag ska plugga! ...

Av Agnes - 22 januari 2022 22:31

Då är man ett år äldre!! Alex väckte mig halvt kl 00.01 för att spela Taylor Swift "22" så att jag skulle bli påmind om hur gammal jag blir. Resten av dagen har varit väldigt lugn, har myst och öppnat paket. Och självklart bakat! Jag va ju tvungen at...

Av Agnes - 22 november 2021 21:37


Efter en lång resa har han äntligen kommit hem till Luleå, lilla chip. (Döpt efter tekoppen i "skönheten och odjuret") Han är ganska klumpig och han en spännande vana att skrika när han går på lådan men han är söt så det kompenseras för allt jobbigt ...

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards