Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Agnes - 13 oktober 2010 11:04

Nu börjar veckan lida mot sitt slut, i alla fall min vecka. Om ungefär fem timmar sitter jag på tåget på väg hem, förhoppningsvis har jag hunnit packa till dess och om jag har tur, kanske till och med hunnit handla med mig lite matsäck.


I måndags kväll var jag och Sofia och tränade box igen men den här gången var det inte alls samma sak. Det var en annan tränare som hade ett helt annat upplägg, mycket mera slag av samma typ och inte alls lika jobbigt som förra gången. Lite tråkigt eftersom jag hade räknat med att inte kunna gå resten av veckan, nu märkte jag inte av någonting i benen och visst var armana lite sega direkt efter träningen med det är inget jag har märkt av senare.


Igår skulle jag och Malin sitta en stund på förmiddagen med en gruppuppgift som ska lämnas in på fredag. Vi träffades klockan åtta och när vi äntligen var klara med den tänkte vi att vi lika gärna kunde hjälpas åt lite med de individuella uppgifterna också. Det är så mycket enklare när man kan disskutera uppgifterna innan man börjar räkna, även om det går att föra en hyfsat bra diskussion med sig själv brukar det bli lite enkelspårigt (eller det kanske bara är jag..)
Jag kom hem strax efter halv sju och då kunde behövde jag fortfarande fixa några andra saker. Jag satt alltså med pluggande från klockan åtta på morgonen till klockan nio på kvällen med korta pauser för lunch och middag, och det värsta är att jag fortfarande inte är klar!
Jag har fortfarande en del som jag skulle behöva hinna med idag men jag får nog försöka ta det med högsta prioritet först för det finns inte en chans att jag hinner med allt.
Och ja, jag offrar massa tid (okej, kanske tio minuter men i alla fall) för att skriva det här, bara på grund av tidigare klagomål (känn dig inte utpekad pappa).

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards