Alla inlägg den 18 oktober 2010

Av Agnes - 18 oktober 2010 18:19

Nu är jag tillbaka i Luleå igen och nu kommer jag inte åka hem igen innan jul. Däremot kommer antagligen Elin upp och hälsar på plus ett jag ska hinna med Avenged Sevenfold i Stockholm =)


Operationen gick bra, visst känns det fortfarande väldigt konstigt för att inte tala om hur hemskt det ser ut men annars var det inte så farligt. Resan fungerade också bättre än förväntat, på tillbakavägen lyckades jag till och med sova! Jag är fortfarande trött och kommer anatagligen sova som en stock inatt men det känns bättre än vad det brukar kännas efter en lång tågresa, nästan som att mitt huvud fungerar som det ska (eller åtminstone brukar).


När jag kom fram i morse låg det fortfarande lite snö kvar på sina ställen men under dagen har det mest smält bort. Det har faktiskt varit riktigt varmt, närmare tio grader och inte ens frost. Jag började nästan fundera på om jag hade hamnat på rätt ställe med tanke på hur kallt det var hemma i helgen.


Ikväll blir det box igen, jag håller tummarna för den bra tränaren. Sen blir det nog en sen kväll eftersom jag måste skriva klart några saker till rapporten som ska in i morgon. Jag fick reda på det igag så jag har inte kunnat göra det tidigare...

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards