Alla inlägg den 16 december 2010

Av Agnes - 16 december 2010 21:50

Jag borde inte få blogga när jag är sjuk. Tydligen har mina inlägg en förmåga att göra några personer oroliga men jag lovar, så farligt är det inte! Bara det faktum att jag klarar av skriva det här borde väl räcka som bevis för det. Ett blogginlägg kräver faktiskt att man startar datorn, kommer ihåg inloggningsnamn och lösenord, plus att måste kunna formuler åtmintone halvt förståeliga meningar =P


Men om jag ska vara lite seriös. Jag blir långsamt bättre, väldigt långsamt faktiskt men det är bättre än inget. Idag var första dagen sedan i söndags som jag kunnat röra mig utan tabletter. Jag blir fortfarande trött för absolut ingenting och även om jag försöker plugga vägrar allting att fastna (vilket jag kanske inte ska skylla på sjukdom...). Men jag är stolt över att jag klarade av att diska idag, även om jag fick ta det i flera omgångar med vilopauser mellan.


Nu låter jag så där patetisk igen... Men det är så irriterande när kroppen inte orkar med någonting! Jag försöker verkligen ta det lugnt men det börjar bli ganska långtråkigt, jag har till och med kollat på sport. Svenska handbollsdamerna förlorade mot Frankrike efter några riktigt spännande slutminuter men lyckades ändå ta sig vidare genom att vinna mot Holland (eller om det var nederländerna...) efter att ha legat under nästan hela matchen. Tre kronor förlorade med 5-3 mot Ryssland trots en bra tredjeperiod, Ryssland var dock det bästa laget och förtjänade vinsten. Inser ni nu hur otroligt uttråkad jag är? Eftersom jag inte klarar av att läsa mer än några minuter och ändå inte kommer ihåg vad jag nyss läste finns inte ens det som alternativ.


Men! Det är snart jul och jag kommer snart hem, bara en helg och en idiotisk mattetenta kvar.

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen


Skapa flashcards