Direktlänk till inlägg 28 oktober 2010

Yesterday is history And tomorrow is a mystery

Av Agnes - 28 oktober 2010 20:33

Tog bort stygnen idag. Äntligen säger jag bara! De senaste dagarna har de halvt börjat ramla bort och har bara varit allmänt irriterande. Tänk er själva att ni har halvlånga trådar hängande i munnen... Tydligen såg det bra ut och nu när blodsmaken försvunnit känns det helt normalt, alltså så som det kändes innan operationen. Visst, jag skulle inte vilja slå i vänster käke (som om jag någonsin skulle velat det..) men jag är inte alls så öm som tandläkaren trodde jag skulle vara =)


Nu är det dags att läsa igenom logistikanteckningarna en sista gång, köra ett yogapass och sen gå och lägga mig. Om jag känner mig själv rätt kommer jag ligga och repetera tentapugg nån timme i huvudet innan jag kan somna så det är lika bra att lägga sig tidigt.

 
 
Ingen bild

pappa

29 oktober 2010 07:08

Va skönt för dig att bli av med stygnen.
Lycka till på tentan nu.... kom ihåg vad jag sagt, välfyllda lager! Det borde ge ett halv poäng / fråga om du skriver detta svar på alla uppgifter men du kanske har en bättre strategi.....

Agnes

29 oktober 2010 14:07

Haha, totalt innehöll provet 9 frågor vilket enligt din strategi skulle ge 4,5 poäng (om ens det med tanke på att vissa av uppgifterna inte hade något med lager att göra). För att få godkänt krävdes minst 30 poäng så förhoppningsvis funkade mitt sätt bättre =P

 
Ingen bild

Ida!

8 november 2010 18:04

En liten fråga bara: vad menar en viss "pappa" med välfyllda lager? Är det något du ska skriva på provet? eller är det att du ska välfyllda lager?? *förvirring* :S

Agnes

9 november 2010 09:39

Något jag ska skriva på provet. Han menar att jag ska skita i att räkna ut uppgifterna och istälelt bara skriva att de ska fylla upp lagren så mycket som möjligt och helst mer ändå (pappas version av logistik=välfyllda lager men han är ju inköpare så ;P)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Agnes - 24 juni 2022 07:58

Vi kör en liten sammanfattning av våren med lite bilduppdateringar! Och vi börjar med påsk. Vi var ett litet gäng som stannade i Luleå under påsken och självklart var vi tvungna att ha tårta. Jag och Alex fixade pynt, av någon anledning var folk lite...

Av Agnes - 12 april 2022 20:14


Kände att det var dags för ett inlägg igen. Veckorna rullar på och jag har redan hunnit ha två veckors praktik. Jag ska vara 8 veckor på Lumire. Än så länge är det mycket information men väldigt intressant. Jag har ju precis läst VA-kurs och nu kan m...

Av Agnes - 24 januari 2022 09:51


Han vet att han egentligen inte får vara på bordet men ibland har jag inte hjärta att slänga ner honom... Och heller att ha sover där än att han ligger och biter mina tår när jag ska plugga! ...

Av Agnes - 22 januari 2022 22:31

Då är man ett år äldre!! Alex väckte mig halvt kl 00.01 för att spela Taylor Swift "22" så att jag skulle bli påmind om hur gammal jag blir. Resten av dagen har varit väldigt lugn, har myst och öppnat paket. Och självklart bakat! Jag va ju tvungen at...

Av Agnes - 22 november 2021 21:37


Efter en lång resa har han äntligen kommit hem till Luleå, lilla chip. (Döpt efter tekoppen i "skönheten och odjuret") Han är ganska klumpig och han en spännande vana att skrika när han går på lådan men han är söt så det kompenseras för allt jobbigt ...

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards