Alla inlägg den 14 oktober 2012

Av Agnes - 14 oktober 2012 16:22

Igår var det RED, kort sagt en helt vanlig kväll på STUK förutom några röda lampor som hade lanserats som något helt nytt och annorlunda, lätt falsk marknadsföring. Precis samma dåliga musik som det alltid är och egentligen inget särskilt men det var länge sen jag var ute på STUK så kanske mitt minne som spökar bara. Vad lärde jag mig under kvällen? Jag kan inte dansa foxtrot, speciellt inte till house-musik! När man inte vill att folk ska försöka ragga på en är det precis det som händer, varför kan de inte göra det när man faktiskt är intreserad...? Ännu ett fall av murphys lag kanske. Jag är lite bättre på att bugga (men det säger egentligen mer om hur otroligt dålig jag är på foxtrot) fast så fort någon försöker blanda in lite mer komplicerade snurrar är jag ändå helt borta. Min starkaste sida när det gäller dans är dock töntdansen där jag fortfarande anser mig obesegrad =) Och slutligen, bara för att man råkar vara på lite hoppigt humör, fast musiken suger, så tror folk att man är aspackad och berättar det för alla runt omkring. Sammanfattning, det var kanske inte världens bästa kväll men det var inte världens sämsta heller.

Dagen har ägnats åt att stirra på en datorskärm, känner mig så produktiv! Jag har fortfarande en dag på mig att skriva klart den *** uppsatsen så jag får verkligen hoppas att jag klarar av att arbeta under press för nu är det upp till bevis! Ikväll bli det dock en paus och filmkväll så att jag får stirra på en annan skärm en stund =)

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards