Alla inlägg den 21 oktober 2012

Av Agnes - 21 oktober 2012 21:20

Jag vet inte om jag skulle säga att min arm är bra direkt men den är förhållandevis mycket bättre än igår! Idag når jag faktiskt upp till tangenbordet även om jag inte kan förflytta handen så att jag har någon nytta av den kan jag åtminstone nå vissa tangenter. Armbågen är fortfarande svullen och jag kan inte räta ut armen men det gör inte längre ont konstant utan nu kommer det endast stötvis om jag gör fel rörelser. Vissa har kallat mig handikappad men jag gillar inte riktigt den benämningen utan jag är bara lätt rörelseförhindrad, stor skillnad! Kan döremot säga att det har varit bra att ha sällskap i helgen för vissa saker hade jag min envishet till trots väldigt svårt att göra. Att öppna förpackningar tillexempel är mer eller mindre omöjligt med en hand, bara så att ni vet. Nu är jag själv igen så får se hur jag klarar mig, i värsta fall får jag väl följa mammas förslag och be grannarna om hjälp ;P

Imorgon har jag bestämt att armen ska vara helt bra igen så nu ska jag ta en lugn kväll och tagga för en vecka full med plugg.

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards