Alla inlägg den 30 oktober 2012

Av Agnes - 30 oktober 2012 20:20

Så, nu har jag kollat upp min armbåge! Läkaren böjde och drog massa bara för att konstatera att det antagligen var en blödning i muskelfästet. Det betyder att jag nu har ännu mer ont i armen eftersom han tvingade mig att göra massa rörelser som gjorde ont, mer eller mindre helt i onödan. Det är bara att vänta några veckor så borde armen vara normal igen och under tiden ska jag göra precis vad jag gjort hittills, inte överanstränga armen och undvika rörelser som gör ont... Aja, nu har jag fått det bekräftat i alla fall.


Förutom det har jag halkat omkring på stan, det fina vädret valde att försvinna lagom till att tantorna var över och idag var hela vägen en stor vattenpöl med is under. Jag vet inte hur många gånger jag höll på att ramla men på något sätt höll jag mig på fötter. Min mobil var däremot inte lika lycklig och råkade ramla ner i en utav alla vattenpölar, tur att den är vattentät =) Nu hoppas jag faktiskt att det ska hålla sig varmt över natten så att all is kan smälta bort, det blir inte kul imorgon om det här fryser på igen!

Av Agnes - 30 oktober 2012 11:44

Ännu en tantaperiod över! Den här tentan kändes betydligt bättre även om jag antagligen får nöja mig med en trea. Nu måste jag bara undersöka min armbåge och åka in till stan för att klippa mig, sen ledighet!

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen


Skapa flashcards