Alla inlägg den 4 november 2010

Av Agnes - 4 november 2010 19:35

Testade poweryoga igår. Det värsta var att den började klockan sju på morgonen (vilket innebar att jag var tvungen att gå upp innan sex eftersom man inte ska äta precis innan ett träningspass..). Att man dessutom inledde och avslutade passet med andning/avslappnings-övningar gjorde inte saken bättre eftersom man hela tiden fick oroa sig för att somna... Jag vet inte riktigt vad jag tyckte om själva passet, det var inte jättekul men inte tråkigt heller, hade dock väntat mig att det skulle vara lite jobbigare.


Resten av dagen ägnade vi åt lite shopping inför halloween, vilket nu när jag skriver det påminner mig om att jag fortfarande inte gjort klart min utklädnad... Det blir väl det och ännu mera städning som jag måste ägna kvällen på, visst blir ni avundsjuka? Jag skulle ha städat på förmiddagen idag men det började snöa så jag bestämde mig för att gå ut och ta en promenad vilket råkade bli en längre promenad in till stan och tillbaka eftersom jag behövde köpa en ny stekpanna. Det råkade bli lite annat också så nu är jag typ pank (nejdå, men jag har köpförbud fram till 20november och sthlm).


Elin kommer hit imorgon så det är bäst att jag sätter fart med städningen.. Jag skulle vilja hinna till gymmet lite snabbt innan jag åker och möter upp henne vid stationen vilket betyder att jag MÅSTE bli klar ikväll, jag fattar inte varför jag jämt måste skjuta upp allting...

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards