Alla inlägg den 15 november 2010

Av Agnes - 15 november 2010 18:45

Idag var en sån morgon när jag önskade att man aldrig hade uppfunnit snooze-knappen på väckarklockan. Jag hade tänkt gå upp klockan åtta men det var alldeles för lätt att bara skjuta fram väckningen tio minuter åt gången ända tills klockan helt plötsligt var över nio, en helt bortslösad timme eftersom man inte ens kan sova ordentligt när man blir väckt gång på gång. Tröttheten har i alla fall släppt nu och det känns skönt att kunna tänka igen även om förändringen när det gäller den  biten knappt är märkbar.


Har haft tre hela pass idag vilket är lika många som jag kommer ha totalt under resten av veckan, så bra att de fördelar lektionerna jämt. Fast det är faktiskt ganska skönt att få två lediga dagar  mitt i veckan (även om jag självklart inte kommer att vara ledig direkt... både projekt och massa räknande som ska hinnas med).


Dagens låt hette från början "Death" men efter att låtskrivaren "The rev", före detta trummis i Avenged Sevenfold, avlidit bara två dagar efter att ha färdigställt låten har man valt att ändrat titeln till fiction. Visst handlar många av Avenged Sevenfolds låtar om döden på ett eller annat sätt men när man känner till historien är det några utav textraderna i den här låten som nästan känns lite väl verkliga.  "I know you'll find your own way when I'm not with you tonight"

Avenged Sevenfold – Fiction

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen


Skapa flashcards