Alla inlägg den 16 november 2010

Av Agnes - 16 november 2010 20:15

Idag blev det inte riktigt som vi hade tänkt oss när det gäller träningen. Tanken var att vi skulle gå på ett aerobic-pass men när vi om dit fick vi reda på att instuktören var sjuk och att vi istället skulle köra street... Behöver jag säga att det inte riktigt är min grej? Att hålla låg tyngdpnkt och gunga hela tiden känns ganska löjligt innan man kan det (det ser i alla fall bättre ut när folk kan det men jag har iförsig ingen aning om det faktiskt känns bättre). Det hade nog kunnat vara kul om jag inte hade känt mig så otroligt dålig och som att jag verkligen inte hängde med när det gällde nånting.


Annars har det inte hänt så mycket. Vi har kommit igång med projektarbetet i ekonomin så det känns som att jag har en hel del att jobba med när det gäller det. Jag hade fortfarande lite problem att ta mig upp imorse men det gick i alla fall bättre än igår! Vilket iförsig inte säger så mycket... Imorgon måste jag dock ta mig upp tidigt eftersom jag har labb klockan åtta.


Dagens låt blir även den från avenged sevenfolds senaste skiva och är min personliga favorit trots att den är över tio minuter lång.

Avenged Sevenfold – Save Me

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards