Alla inlägg den 7 november 2010

Av Agnes - 7 november 2010 20:46

Ett kort uppehåll i skrivandet igen men den här gången skyller jag allt på Elin =P

Känns inte så snällt att sätta sig och blogga när man har besök... Blir dock bara ett kort inlägg idag för jag är verkligen jättetrött och har en del saker jag borde göra innan jag går och lägger mig.


Helgen har varit jätterolig även om vi kanske inte gjort så mycket, men det är alltid kul med besök! Egentligen har vi mest nördat olika tv-program/serier, pratat och ätit så mycket onyttiga saker att jag allvarligt funderar på att inleda en rejäl bantningskur. Men oroa er inte sånt har aldrig varit, och kommer förhoppningsvis aldrig bli, min grej.  


Halloween var kanske inte världens bästa kväll men det var kul att klä ut sig och kul att se alla andras utklädnader. Våran förfest blev mest en "göra sig klar- fest" och drinkbalndandet blev ganska misslyckat, när jag tänker efter var faktiskt det mesta som hade med alkohol att göra den kvällen rätt misslyckat... Först våra egna drinkar som kunde varit bättre (tydligen har jag ingen framtid som bartender *snyft*), sen lurade Sofias kompis i oss någon shot med tabasco i (så jävla äckligt!) och sist men inte minst råkade vi ut för en bartender som inte riktigt visste vad han gjorde vilket resulterade i en ganska äcklig drink. Tur att vi inte var där för att supa oss fulla för jag tror inte att jag hade klarat av fler läskiga drycker den kvällen ;P


Det blev inte så mycket bilder tagna men Irmeli lovade att skicka över några senare så kanske lägger upp någon då, om jag står ut med att se mig själv på någon av dem. Just nu är det här den enda bilden jag har så ni kan i alla fall få en uppfattning om hur snygga vi var.   

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen


Skapa flashcards