Alla inlägg den 17 november 2010

Av Agnes - 17 november 2010 21:16

Jag tror att jag glömde säga det i gårdagens inlägg men jag klarade den andra tentan också! =D Inte så bra som jag hade hoppats men fortfarande godkänt så jag antar att jag inte ska klaga.


Imorse upptäckte jag att temperaturen hade sjunkit ganska rejält under natten. Efter att den hållit sig ganska konstant runt tion minusgrader under ungefär en vecka har den nu nästan halverats till minus 18 grader. Det hade inte varit några problem om jag hade tagit fram min vinterjacka men som det var nu uppptäckte jag det här precis innan jag skulle gå och då hade jag inte tid att leta fram den så jag fick helt enkelt frysa.


Jag klarar verkligen inte av att skriva ett inlägg om dagen, det finns ju inget att berätta om. Jag har till och med sjunkit så lågt att huvuddelen av min text handlar om vädret!!


Dagens låt Avenged Sevenfold – Bat Country kommer från bandets tredje album. Låten är inspererad av boken Fear and Loathing in Las Vegas och innehåller flertal citat hämtade därur. Även titeln kommer från en sekvens i boken när en utav karaktärena på väg till Las Vegas hallucinerar fram fladdermöss och djävusrockor, han yttrat därefter orden "We can't stop here. This is bat country." 

Helt onödig information, jag vet men någonting måste jag ju skriva om.

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards