Alla inlägg den 14 november 2010

Av Agnes - 14 november 2010 19:33

Jag vet inte vart tiden har försvunnit den här helgen men nu är det redan söndag kväll och jag har knappt hunnit med någonting. I fredags satt jag och pluggade med Sofie tills vi blev utslängada från biblioteket eftersom de stängde, det har aldrig hänt förut. Det värsta var att vi egentligen inte fick så himla mycket gjort men å andra sidan tror jag att jag lärde mig desto mer, Sofie är bra (men jobbig) att plugga med eftersom hon ifrågasätter allt vilket gör att man verkligen måste veta inte bara vad man gör utan varför man gör det.


Haha, jag känner att min meningsuppbyggnad bara blir allt sämre... Förra inlägget gick knappt att förstå och det här verkar bli snäppet värre, nästa kommer säkert inte ens gå att läsa.


Jag har inte sovit så mycket i helgen så just nu känns det som att mitt huvud är fyllt med någon form av gele-aktig gegga och jag funderar allvarligt på om det är för tidigt att gå och lägga sig redan klockan åtta, det är ju faktiskt efter bollibompa =P


Jag ska försöka att trappa ner lite med träningen, den här veckan var nog inte riktigt genomtänk... Fast jag har faktiskt inte tränat något sedan i torsdags och det där j*vla core-passet, förutom att vi var iväg och simmade igår och jag tog en promenad i eftermiddags men inget utav det gjorde ont så i jämförelse med resten av veckan räknas det inte som träning.


Nu är det bara sex dagar kvar till avenged sevenfold <3 så nedräkningen kan officiellt påbörjas.

Dagens låt:  Avenged Sevenfold – I Won't See You Tonight, Part 1

Om rubrikerna verkar konstiga den här veckan (alltså mer konstiga än vanligt) är det på grund av att de är hämtade från texten till respektive dags låt.

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards