Alla inlägg den 8 oktober 2013

Av Agnes - 8 oktober 2013 22:37

Jag har ett gigantiskt blåmärke i mitt armväck! Skulle försöka ta en bild på det så att ni skulle tycka lite synd om mig men det enda som sytes på den bilden var en leverfläck vilket inte såg så imponernade ut... Ni får helt enkelt tro mig när jag säger att det är jättesynd om mig.


Idag har jag seriöst varit i skolan mellan 8 och 21.30, jag älskar mitt schema för tillfället! Var hemma i ungefär en kvart för att hämta upp fika (vi genomförde användartest idag där vi lockat våra försökspersoner med gratis fika) men resten har spenderats med mer eller mindre seriöst pluggande (samt en inte helt nödvändig lunchföreläsning som Emils rumskompis Miku höll i och som jag kände att jag faktiskt kunde vara lite snäll och lyssna på). Eftermiddagen har dock inte varit superseriös då jag bland annat ägnat lite tid åt att döpa alla våra försökskaniner (Stampe, Hoppelina, Popcorn och Snurre är några utav namnen) men jag skyller på att jag började flumma ur efter ett tag... Nu har jag ägnat två timmar åt lite rapportskrivande samt åt att fixa några snygga diagram och känner när klockan är 22.40 att det börjar vara dags att säga godnatt och göra sig redo för ännu en fullspäckad dag imorgon! Jag hade hoppats på att hinna med ett träningspass men det är nog bara att glömma med tanke på att jag jobbar café och efter det ska gå och lyssna på när de nya trubadurerna spelar för första gången...


Aja, jag ska faktiskt inte klaga! Jag har själv valt att läsa de här kurserna och visste från början att det skulle kräva lite mer seriöst pluggande från min sida om jag skulle klara av det. Som tur är har jag inga större planer för helgen utan kan ägna den åt att komma ikapp med alla dessa arbeten och kanske förhoppningsvis lite avslappning och isolering från omvärden en kväll.

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen


Skapa flashcards