Alla inlägg den 21 oktober 2013

Av Agnes - 21 oktober 2013 17:39

Det har gjorts en film om

Flogsta!

Visades tydligen på tv igår! 


Ibland undrar jag vad det är för ställe jag bor på....


Och vad det är för folk som bor här egentligen??! 


Kolla länken här i alla fall: 

http://www.svtplay.se/video/1539258/flogstavralet


Ps. om ni tycker att texten är konstig så är det jocke som har lekt med programmering.... tönt .Ds

Av Agnes - 21 oktober 2013 14:20

Nuuuu är jag färdig med mekaniken!! 


Det kändes ganska bra också! Dock så var tentan uppdelad i en A och en B-del (men måste få ett visst antal poäng på A för att bli godkänd) och det kändes som att jag gjorde bättre på B-delen... Det skulle ju suga om jag blir underkänd på tentat för att jag inte fick tillräckligt med A-poäng men samtidigt fått tillräckligt med B-poäng för en 4 eller så.... 


Aja nu är det gjort i alla fall! Nu är det bara EN dags plugg kvar och sen bara EN tenta kvar. Efter den tentan, på onsdag alltså så ska vi köra lite tentafest. Jag och en kompis försöker få igenom att vi ska köra lite tidigt halloween-tema - var en sväng på myrorna idag för att shoppa outfits (avslöjar när det är dags). 


Jag hade tänkt sätta mig och plugga lite matte nu, men efter ett samtal med Moa, där morotskaka kom på tal, tror jag att jag ska ta och baka lite morots-cupcakes istället! 

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen


Skapa flashcards