Alla inlägg den 3 november 2012

Grr

Av Agnes - 3 november 2012 15:22

Börjar känna av pressen.....

Tycker att Moa har kommit med många elaka antydningar på sista tiden..... Och jaa jag kan väl bara säga - hämden kommer att bli ljuv....!

Så Moa, be afraid, be more than afraid!

Ida
Av Agnes - 3 november 2012 09:46

Nu har det varit fullt upp igen. Torsdag kväll var vi ute och kollade på ljusutställningen som de byggt upp inne i Luleå för några veckor. Det var väldigt mycket folk och vi fick slåss med småbarnen för att få testa att gunga på en gitarr (vi forlorade fighten om hjärtat) och egentligen inte jättemycket att se men det är kul att de gör någonting. Sen på kvällen drog Sofia med mig på liten fest av versionen "tentorna är slut!" vilket mer eller mindre är hennes tradition med Marcus. Och när jag säger drog med mig så överdriver jag inte särskilt mycket, hon bjöd över Marcus som hotade med att bära dit mig och även försökte. Ni som vet hur mycket jag älskar att bli buren förstår kanske att jag valde att gå med frivilligt... Fyra på morgonen kom jag hem och lyckades sova några timmar innan det var dags att åka in till stan som jag även det lovat Sofia. Igår skulle det egentligen varit halloween/tentaröj men vi valde efter vissa disskusioner att dissa det och bara äta en middag tillsammans vilket var skönt för jag behövde ta igen lite sömn. Nu tänkte jag snart hoppa på bussen till Skellefteå och tillbringa de sista dagarna i frihet där, sen drar skolan igång igen på måndag.

Och en sak till. Jag hoppas alla ni som brukade klaga när jag inte skrev på några dagar har varit på Ida masssor nu, det var evigheter sen hon skrev något!


Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards