Alla inlägg den 30 november 2012

Av Agnes - 30 november 2012 16:02

Har tagit några dagars paus från bloggandet nu men har ni märkt att Ida tagit över istället? Teamwork!


Lite lätt deprimerande att ni där hemma har mer snö än vad jag har här i Luleå och inte kom det någon snökanon idag heller fast vädergubbarna hade lovat det... Minusgrader har vi dock så snart är det nog dags att plocka fram vinterjackan, för tillfället är det drygt nio minus och det ska tydligen bli kallare i helgen.


Den här veckan har gått jättefort och ändå kan jag inte komma på något särskilt som jag har gjort. Fick ett paket från mormor och morfar med en skönsjungande låda som skrämde mig ganska ordentligt, vem är beredd på att en låda ska börja spela julsånger när man öppnar den...? Alltid kul att få post och nu börjar jag ha en liten tomtsamling att julpynta med =)


Dagens höjdpunkt: Får snart sällskap.


Dagens lågpunkt: Har skurit rått kött, så äckligt! Borde ha inväntat assistans så att jag hade sluppit den äckliga konsistensen och lukten... Fast å andra sidan börjar det bli dags att jag lär mig klara av det själv också men vet inte hur många gånger jag tvättade händerna efteråt. (ja, jag vet att det låter väldigt överdrivet)


Ikväll blir det fondue och nån bra film, Emil kommer snart =)

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards