Alla inlägg den 21 november 2012

Av Agnes - 21 november 2012 20:04

Vet inte om jag har någonting att skriva om idag, känns som det har varit världens mest händelselösa dag. Har bokat biobiljetter tills på fredag när vi ska leka fjortisar och gå och kolla på den nya twilight-filmen (lägg gärna till ett högt fjortisskrik efter den meningen) och varit på möte om forskningsprojektet. Ser ut som att det blir en ny inriktning utan besök till gruvor =( Däremot är ett besök till Kiruna och LKAB inplanerat där vi förhoppningsvis ska smälta in bland operatörer och ägna en dag åt att hänga i ett kontrollrum. Fråga mig inte hur det är tänkt att vi ska lyckas smälta in men tydligen är det viktigt för projektet... Jag borde kanske börja snusa, lära mig att säga "sjooo" och skaffa en keps, eller är det bara elaka fördommar?


Dagens höjdpunkt: Lyckades lösa ett dataproblem helt själv, kanske inte den snyggaste lösningen men med tanke på att det tog några timmar att komma på det är jag ganska nöjd ändå. Det jobbiga är att man inte ens behövde lösa den biten på grund av bristande information men när envisheten väl börjat är det inte lätt att ge upp.


Dagens lågpunkt: Inga gruvor.

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards