Alla inlägg den 10 november 2012

Av Agnes - 10 november 2012 16:46

Dagens höjdpunkt: Ska snart hem till sofia och äta tacos och kolla film =)


Dagens lågpunkt: Regnet som förvandlat Luleå från vitt till grått och mörkt. Det verkar som att meterologerna hade rätt för en gångs skull för idag har det regnat hela dagen och numera finns inte en snöflinga kvar utan bara is och vattenpölar (vilket som ni alla vet är en underbar kombination). När jag halkade fram till ica var jag ändå glad att det fanns några grusspår på vägen för annars hade jag lika gärna kunnat lägga mig ner och "simma" fram.


Idag har jag tvingat i mig själv massa vätska och tro det eller ej, men mitt huvud börjar bli bättre! Nu ska jag bara undvika den förkylning som jag misstänker är på väg eftersom jag haft näsblod hela tre gånger idag och det brukar mer vara Idas grej. Dessutom tror jag att min armbåge börjat återgå till normal, den knakar jätteläskigt ibland men efteråt känns det lite bättre varje gång så fortsätt knaka! Visst får det mig att känna mig lite gammal ibland med knakande och onda leder men jag får tänka positivt, det kunde ha varit knät eller höften ;P


Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards