Alla inlägg den 20 november 2012

Av Agnes - 20 november 2012 23:01

Blev inget inlägg igår eftersom Sofia ringde och jag prioriterade att gå hem till henne och kolla på "the notebook" istället. Ni missade ändå inte särskilt mycket, det har än så länge varit en väldigt händelselös vecka... Jag fick ge upp träningen efter bara en kvart då det satte sig på halsen direkt, dumma hals! Tänkte att jag för en gångs skull skulle vara smart och försöka undvika att bli sjuk. Och så gårdagens stora lågpunkt, jag fick tillbaka min tenta. Verkar som att Ida tagit över alla smartgener i familjen ;P


Dagens höjdpunkt: Fick återigen känna mig smart på dagens datalaboration, jag blir alltid lika förvånad när någon ber mig om hjälp med något som har med datorer att göra... Det plus att jag nu är klar med uppgifterna och jag faktiskt förstod vad jag gjorde gör att jag känner mig alldels för stolt.


Dagens lågpunkt: Totaldäckade i min säng när jag kom hem efter lunch, där försvann 1 timme bara poff och har gjort mig extra seg restan av dagen. Visst blev det några timmar för lite sömn inatt på grund av töntig kärleksfilm men jag trodde att jag kunde hantera det lite bättre än så här... Nu är jag alldeles för pigg för att gå och lägga mig men fullt medveten om att klockan är över 11 och därför helt omotiverad att göra  något nyttigt, tror jag får leta fram nån bra bok att spendera några timmar med.


Corroded - I am the God

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards