Alla inlägg den 18 november 2012

Av Agnes - 18 november 2012 18:45

Dagens höjdpunkt: Fick ett kuvert på posten i torsdags som jag sparade tills idag. Tack farmor och farfar för gratulationen på namsdagen =) Och ett litet extra tack till Agnes även om hon ringde väldigt tidigt imorse och jag var ganska nyvaket förvirrad just då.


Dagens lågpunkt: Det regnar. Det har varit en sån där allmänt grå dag som man egentligen vill tillbringa i sängen med en bra bok men som jag istället fick spendera i skolan för att inleda några av alla denna veckas arbeten, jippie. Nu är jag åtminstone klar och ska snart gå hem till Sofia för att gråta ut mina sorger till "jag saknar dig", ska bara packa ner ett paket näsdukar och tvätta bort mascaran först.


Mindre än en vecka kvar till Corroded nu och jag har påbörjat nedräkning så tänkte dela med mig av dagens låt som verkligen fastnat på min hjärna. Måste vara första gången någonsin som jag faktiskt längtar till en kväll på STUK... Lyssna och njut =)

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards