Alla inlägg den 23 november 2012

Av Agnes - 23 november 2012 22:37

Kom hem från twilight-filmen för ett ta sen, kan säga att den var ungefär lika bra/dålig som de andra... Förvånande nog tog bara Jacob av sig tröjan en enda gång under filmen och det var inte ens en ordentlig inzoomning utan tvärtom en skrattscen =O Tacka vet jag film nummer två =P


Skolan har varit som vanligt. Massa plugg utan att egentligen få något gjort utan har egentligen mest snackat skit med olika personer, har helt enkelt varit en väldigt oproduktiv dag. Förhoppningsvis kan jag ta igen lite imorgon när jag för en gångs skull tänkte börja jobba med ett arbete i god tid (om jag berättar det för så många personer som möjligt kanske jag faktiskt känner mig tvingad att göra det också). Sen råkade mormor tipsa om att det kommer vara skidåkning på tv i helgen så ni kan ju gissa vad jag kommer göra istället ;P


Dagens höjdpunkt: Bio. Även om inte filmen var världens bästa så är det kul att lämna universitetsbubblan och göra något annat. Dessutom skadar det aldrig med trevligt sällskap =)


Dagens lågpunkt: Personer som inte vet hur man ska använda parfym. Har ett dygn av huvudvärk att se fram emot eftersom någon på bussen hem hade "lite" väl mycket parfym på sig, tack så mycket!


Just det, om det är någon som har förslag på ett bra pepparkakshus mottages förslag! På söndag gäller det =D

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards