Alla inlägg den 17 november 2012

Av Agnes - 17 november 2012 16:49

Och nu dagens inlägg. Med lite Ida-style väljer jag att publicera två inlägg med väldigt kort intervall =P


Blev väckt halv sex imorse av ett sms och när jag äntligen lyckats somna om fick jag ett nytt sms  vid halv nio och då kändes det lika bra att gå upp. Det betyder att jag har fått alldeles för lite sömn inatt med tanke på att jag gick och la mig strax före fyra. Däremot får jag skylla mig själv för väckningssms och vissa saker är värt att bli väckt för. Dagen har jag mest ägnat åt att vara trött, konstatera att Sofia är korkad och vara lite mer trött men snart blir det filmkväll hos Amanda =)


Dagens höjdpunkt: Mitt dåliga humör håller äntligen på att avta! Även om jag är stressad över massa skolsarbete och misstänker en kuggad tenta börjar saker kännas okej igen.


Dagens lågpunkt: Börjar få ont i halsen. Hoppas verkligen att det går över snabbt för just nu har jag inte tid att bli sjuk.

Av Agnes - 17 november 2012 16:39

Blev lite för sent att blogga igår när jag kom hem så publicerar gårdagens inlägg idag isället.


Caféfesten var kul men tyvärr kom det inte särskilt mycket folk, jag lyckades däremot vinna en biljardmatch =D Min armbåge bestämde sig för att krångla extra mycket så fick avstå från megatwister men var ganska kul bara att se alla andra ligga och kräla på golvet. Sen fick jag sällskap av Irmeli hem igår när vi tröttnat på STUK hyfsat tidigt och bestämde oss för att dricka te och prata skit istället, en bra avslutning på kvällen =)


Dagens höjdpunkt: Måste ändå säga konserten med Björn Rosenström. Även om jag inte är ett fan av musiken och ägnade merparten av tiden åt att stå och bråka med Marcus så var det ändå bra stämning och det är kul när det händer något annorlunda.


Dagens lågpunkt: Har fått sjukt mycket att göra till nästa vecka på grund av en lärare utan framförhållning. Den här gången är det faktiskt inte jag som skjutit upp saker utan vi fick alla uppgifter på en och samma gång så nu har jag en deadline på måndag, en på tisdag, tre på onsdag och ytterligare en till nästa söndag, gissa om det kommer bli en rolig vecka?

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards