Alla inlägg den 13 november 2012

Av Agnes - 13 november 2012 22:21

Kom nyss hem från träningen... Sitter i sängen, kollar film, käkar glass och beundrar de fina fyrverkerierna (??!!!!) utanför fönstret.... De kanske har bestämt sig för att utöka flogstavrålet?

Dagens bajs har i stort sett varit hela dagen - 8-17 med 7 timmars laboration. Självklart skulle allt krångla också - fick en apparat som inte funkade - suck.... Var helt körd i huvudet inför träningen :-)

Men! Dagens bäst var imorse - när jag kom ut i köket var det en kille från korridoren där,
Han: "alltså jag måste bara fråga, var har du köpt dina gardiner?! Jag har sett dom i fönstret och tycker de var så jäkla häftiga"
Jag: "menar du mina rosa, glittriga, fransgardiner???!!! "

Haha det var lite oväntat! ^^

Ida
Av Agnes - 13 november 2012 21:23

Ännu en dag tillbringad i en datasal. Fick reda på att en detalj jag suttit flera timmar och kämpat med inte behövde vara med i projektet så det kändes bra... Men nu har jag kommit en bit på nästa uppgift och det känns inte riktigt lika omöjligt längre så är hyfsat nöjd med dagens arbete.


Dagens höjdpunkt: Jag har äntligen kommit igång med min projektkurs! Eller åtminstone fått reda på vad det är jag ska göra, verkar som att det blir framtidsoperatören med fokus på gruvindustrin och med största sannolikhet besök till gruvan i Boliden =) Om några veckor kommer jag säkert vara stressad och inte tycka att jag kommer någonstans i projektet men just nu känns det kul att få vara med i ett verkligt arbete och inte bara skriva en uppsats för att få ett betyg.


Dagens lågpunkt: Jag tror att jag har haft sönder min skrivbordslåda... Råkade slå i knät i den lite och nu går inte lådan att varken öppna eller stänga =/ Mitt knä kommer nog få ett vackert blåmärke som pris för sin klantighet och imorgon får jag ta fram hammaren och se om jag inte kan banka lite vett i skrivbordet, våld löser väl allt? =P

Plus att Luleå förlorade kvällens hockeymatch mot Skellefteå, tur att jag inte känner några hockeyintresserade Skelleftebor.

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen


Skapa flashcards