Alla inlägg den 6 november 2012

Av Agnes - 6 november 2012 23:52

Hej hej!!

Har kört på stenhårt med inlägg nu! För att få dem i fin, kronologisk ordning - var vänlig bläddra ner några snurr!!

Puss och kram chokladbanan!

Ida
Av Agnes - 6 november 2012 23:50

Idag har jag varit iväg till fäktningen!!

Var osäker på om jag skulle dit, gick i skolan till 17 och behövde egentligen plugga... Men sen insåg jag att så kommer det alltid vara så jag bestämde mig för att köra alla fall!

Var frifäktning så man kunde fäkta på bara. Kändes lite konstigt men det gick bättre än jag trodde! Min rygg är dock helt körd nu, benen är mosiga och har ett stooor skavsår/blåmärke över hela låret... - skönt att vara tillbaka!

Ida
Av Agnes - 6 november 2012 23:44

Börjar känna att det räcker med inlägg snart.... :-)

Hade första kemilabben igår... Det var segt.... Har räknat ut att totalt ska vi labba i 49 timmar....! Det är väldigt mycket i skolan nu... Går i princip 8-17 varje dag och sen lite plugg utöver det...

Studentlivet är hårt.... Tur att det finns choklad! ^^

Ida
Av Agnes - 6 november 2012 23:44

Börjar känna att det räcker med inlägg snart.... :-)

Hade första kemilabben igår... Det var segt.... Har räknat ut att totalt ska vi labba i 49 timmar....! Det är väldigt mycket i skolan nu... Går i princip 8-17 varje dag och sen lite plugg utöver det...

Studentlivet är hårt.... Tur att det finns choklad! ^^

Ida
Av Agnes - 6 november 2012 23:39

Var på väg till affären - mötte en gående cigarett (i full människostorlek)

Det var lite otippat....

Ida
Av Agnes - 6 november 2012 23:37

Jag har sprungit en mil!!!!!

Som jag säkert sagt tidigare så hade jag och jocke (värmlännigen/IT-killen) bestämt att vi skulle springa milen - och i lördags körde vi!! Sprang 6,66 miles (passande för halloween) vilket blir drygt en mil på 1h12min.... Satsar på en timme blankt nästa gång!

Fick härlig träningsvärk i vaderna....

Ida
Av Agnes - 6 november 2012 23:31

Sååå.... Har haft en mysig helg!
Mamma/pappa/agnes kom i fredags och vi tryckte ihop oss i mitt lilla rum, funkade förvånansvärt bra faktiskt!

Sen måste jag ju passa på att skicka ett grattis till agnes som tog silver på uppsala masters! Så duktig så duktig ^^

Ida
Av Agnes - 6 november 2012 23:28

Kör på flera inlägg - måste ju ta igen lite på Moa....!

Jag har klarat min första tenta!! Mattetentan.... Har inte fått tillbaka den än så jag vet inte exakt resultat, men avklarad är den! Skönt.... Nu väntar jag bara på resultatet på introtentan....

Ida

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen


Skapa flashcards