Alla inlägg den 26 november 2012

Av Agnes - 26 november 2012 21:49

Som ni kanske har förstått så har jag haft (har fortarande!) lite fullt upp med allt! Men jag lever!
Har dragit mig för att blogga eftersom det mest kommer bli massa klagande, men men här får ni i alla fall! ^^

Skolan är jäkligt killing just nu, två duggor som närmar sig med stormsteg (matte på onsdag och kemi om en vecka) och utöver det ska vi göra ett arbete i kemin som ska redovisas muntligt nästa onsdag samt att vi har de jäkla-never-ending-labbarna! Usch....

Har pluggat som en tok hela eftermiddagen, satt på biblioteket nästan till stängningsdags (21.00), sitter och smälter lite kvällsmat nu...

Har haft en riktigt mysig helg dock! Har haft finbesök av jennie ända fram till idag!! Det blev lite stadsrundvandring, shoppingrunda, allmänt mys och spontanbio i lördags - vi var och såg "en oväntad vänskap". Jag hade inte överdrivet höga förväntningar (fransk film...??!!) men JÄÄKLAR VAD BRA DEN VAR!! Jättefin story samtidigt som man tidsvis satt och skrek av skratt - verkligen verkligen VERKLIGEN sevärd! :-)

Så med det sagt ska jag dra mig tillbaka! Måste försöka förstå ytterliggare en konstig labb till imorgon...!

Godnatt!

Ida

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards